Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2008

Πες μου...


Έλα κάτσε, μη φοβάσαι, είσαι ασφαλής τώρα.
-Είναι;
Είμαι μαζί σου τώρα, δώσε μου το χέρι σου και εγώ δε θα το αφήσω ποτέ.
-Μη λες ψέμματα, ξέρω ότι στην πρώτη ευκαιρία θα τον προδώσεις
Όχι όχι μην κλαις, δε χρειάζεται, έχεις εμένα τώρα
-Για πόσο;
Ξάπλωσε στην αγκαλιά μου αν θες, θα σε ζεστάνει
-Και αν με κάψει;
Άσε με να σου χαιδέψω τα μαλλιά, να δεις πως θα σε φροντίσω
-Φοβάσαι;
Μ αρέσει να σε βλέπω να χαμογελάς, ένα χαμόγελό σου αξίζει πολλά
-Δε φοβάσαι, τρέμεις, μη σου φύγει...
Πες μου τι άλλο θέλεις και εγώ θα το κάνω πραγματικότητα
-Πότε θα σταματήσεις να κοροιδεύεις;
Γιατί γελάς τώρα; Είσαι χαρούμενος;
-Δε γελάει. Σε κοροιδεύει... ΚΑΙ αυτός...

11 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Αμφιβολία ... φιλική η ερωτική πάντα υπάρχει. Στήρίζεσαι και ας ξέρεις ότι υπάρχει. Ακολουθείς το ένστικτό σου.
:)

Κώστας είπε...

Ελπίζω το σκηνικό να είναι φανταστικό...

revqueer είπε...

Ωχ, με άγχωσες τώρα...

mahler76 είπε...

ωωωχχχχ άνοιξες πληγές τώρα.....

Equilibrium είπε...

Having second thoughts?...

ζήσε το!

mahler76 είπε...

θα συμφωνήσω με τον προηγούμενο τηλεθεατή. Αν δεν το τολμήσεις θα μείνεις πάντα με την απορία. Και πως είσαι τόσο σίγουρος ότι κοροϊδεύει??


(εύκολο είναι να δίνω τη συμβουλή αυτή στους άλλους...όταν έχω κάνει το ίδιο λάθος άπειρες φορές)

Είδωλο είπε...

Εγκω ντεν γκαταλαμπε...

foolish cloud είπε...

@hfaistiwnas : Ενστικτωδώς πάντα, αλλά κάποια στιγμή (συνήθως μετά) αναρωτιέσαι ΑΝ ΔΕΝ ...

@κώστας : μα φυσικά φανταστικό, αλλά με στοιχεία της ζωής

@revqueer : γιατί καλέ? σου θύμησα τίποτα?

@mahler76 : έλα μωρέ... δεν ήθελα να σε ταράξω - κατά τα άλλα συμφωνώ μαζι σου

@equilibrium : Μ αρέσεις που έχεις πάντα μία στητή και "κατακόρυφη" άποψη... stefanos likes equilibrium

@x-oyranoy : δηλαδή τα δικά σου όνειρα είναι πιο κατανοητά...?

[UKUMUTU] είπε...

stous allous vlepoume ...mallon...tous dikous mas fovous...

Equilibrium είπε...

@στεφανε

:P

αμοιβαία τα αισθήματα σε λέω...

foolish cloud είπε...

@ukumutu : μ άρεσε που το πιασες έτσι..

@equili- : σμουτς