Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2008

Μια ιστορία αγάπης

...που δεν ειπώθηκε ποτέ. Έτσι χαρακτηρίζει την ιστορία μας με το Θ. μια φίλη.


Εκείνος μπλοκαρισμένος στα πρότυπα που άλλοι του επιβάλλουν, προσπαθώντας μάλλον να κάνει σεξ με όσους περισσότερους μπορεί, γεμίζοντας μαζί μου το συναισθηματικό του κενό. Εγώ φοβόμουν να του εκδηλώσω τα συναισθήματά μου, φοβόμουν να τον διεκδικήσω, αφήνοντάς μου απωθημένα.


Θυμάμαι ακόμα την πρώτη βραδιά που βρεθήκαμε μαζί. Ήταν διακοπές του πάσχα και όπως κάθε διακοπές γυρίζαμε όλη μέρα μαζί, πίνοντας καφέδες, παίζοντας τάβλι, αλλάζοντας παρέες, χωρίς όμως να αλλάζουμε ο ένας τον άλλο. Ήμουν τόσο χαρούμενος τότε... Δε με απασχολούσε τίποτα. Ήταν αρκετό το να πάμε σπίτι του, να βρεθούμε οι δυο μας για μερικές ώρες μόνοι. Μαγείρεψε. Τον τραβούσα βιντεάκι και γελούσαμε. Με τάιζε στο στόμα. Πίναμε κόκα κόλα και γελούσαμε. Μετά αρχίσαμε να χορεύουμε βάζοντας τραγούδια που θέλαμε. Κατεβήκαμε στο σαλόνι. Βάλαμε το καραόκε και αρχίσαμε να τραγουδάμε. Ανάψαμε και το τζάκι. Έκανε κρύο και το δειλινό είχε πέσει. Ένα στραβοπάτημα, λίγη χάρη παραπάνω και ήταν αρκετή για να βρεθώ από πάνω του πεσμένος μπροστά στο τζάκι και με θέα την πόλη... Με κοίταξε βαθιά στα μάτια σα να ήθελε να ρουφήξει τις σκέψεις μου. Εγώ περίμενα να κάνει την κίνηση. Πάντα περίμενα από αυτόν και ίσως αυτό πλήρωσα. Σηκώθηκα άτσαλα και έκατσα στον καναπέ. Ήρθε από πίσω μου και άρχισε να με φυλάει. Τον έπιασα από τη μέση και κάπως έτσι άρχισαν όλα...

Δεν ήταν για καλό. Ποτέ δεν θελήσαμε να ξεκαθαρίσουμε τι είχαμε. Ποτέ δεν προχωρήσαμε στην κουβέντα. Πάντα ο ένας ήθελε κάτι παραπάνω από τον άλλο. Μάλλον μοιάζαμε πολύ για να έχουμε την ανάγκη να ενωθούμε, να είμαστε μαζί.


Και όμως... άφησε το σημάδι του πάνω μου.

8 σχόλια:

Είδωλο είπε...

Ωχ ρε παλικαρι μου τι να σου πω, αν δεν υπηρχε το προηγουμενο ποστ, θα ητανε ενα ονειρικο μυθιστορημα, μια πραγματικη ιστορια αγαπης, αλλα απο τον κοσμο που εχω ερθει εγω μου λενε πως η αγαπη τα νικα ολα.
Ολα τα μπορει
Τα ανατρεπει
κατατροπωνει
καταφερνει
ειναι ανικητη
ανυπερβλητη
φωτεινη
ζωσα
το παν
(...)

Αξιζει το τιμημα?



μμμ... (ψυθιριστα)οχι.

Equilibrium είπε...

εξ ουρ: Δεν αξίζει και αποχωρεί ο καθένας μας προς άλλη κατεύθυνση...(;) Κι όμως γύρω μας τόσο ζευγάρια, κάνουν λάθος..

fool: Κρατώ το τελευταίο, σαν να μην το'χα σκεφτεί ποτέ ως αιτία. "Μάλλον μοιάζαμε πολύ για να έχουμε την ανάγκη να ενωθούμε, να είμαστε μαζί."

Hfaistiwnas είπε...

Ωραία ιστορία.. και κρίμα που δεν συνεχίστηκε.. Νομίζω πως και εσύ θα άφησες το δικό σου σημάδι πάνω του. Και για τους δύο ήταν κάτι το ανεκπλήρωτο...

Όνειρα γλυκά..
:)

tulipa nera είπε...

Μια ιστορία αγάπης δύει, μια άλλη ανατέλλει. Και πολλοί έχουμε σημάδια από τέτοιες ιστορίες, άλλοι σωματικά, άλλοι ψυχικά. Δε χάνουμε όμως το δικαίωμα στην αγάπη.

Φιλιά και μια ζεστή αγκαλίτσα!

Phoebus είπε...

Ίσως να γίνει η ιστορία που θα θυμάσαι κάθε φορά που θα διστάζεις να ζητήσεις όσα επιθυμείς!

Ίσως να έπρεπε να συμβεί για να μάθεις "να μην περιμένεις δίπλα στο τζάκι"...

foolish cloud είπε...

@ x-oyranoy : Δεν ξέρω τελικά αν η αγάπη όλα τα μπορεί. Νιώθω πως αν βασίζεσαι στην αγάπη, επειδή προυποθέτει και άλλους εκτός από σένα, ίσως να "αποτύχεις"

@equilibrium : ίσως είναι και απλή δικαιολογία..

@hfaistiwnas : νομίζω πως ο χρόνος θα δείξει τα σημάδια και πόσο βαθιά είναι

@tulipa nera : μπορεί όλοι να έχουμε δικαίωμα, αλλά και... υποχρέωση?

@phoivos : Σίγουρα. Απλά δεν ξέρω αν τελικά έμαθα ή πάλι θα περιμένω.

g for george είπε...

Είναι πολλά και διαφορετικά τα εμπόδια που συναντά ο καθένας μας στον δρόμο του.
Και εκ πείρας, κάποιες φορές χρειάζεται απλά χρόνος και θα δεις ότι από εκεί που δεν το περιμένεις (ακόμα κι αν δεν το περιμένεις) το καλό θα έρθει.

foolish cloud είπε...

@g-for-george : σε ευχαριστώ