Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2008

Σαββατόβραδο

Είναι Σάββατο βράδυ (οκ πάει προς Κυριακή), δε βγήκα απόψε, δεν είχα όρεξη. Είναι και αυτά τα φάρμακα που μου προκαλούν πονοκεφάλους σε κάποιες περίεργες ώρες και δε μπορώ να τους ελέγξω. Παρόλα αυτά βγήκα χτες βράδυ σε γνωστό club του Γκαζίου, όχι πως πέρασα κάπως ιδιαίτερα καλά, απλά είχα την ευκαιρία να ξεγελάσω τον εαυτό μου και να του δείξω πως μπορείς να διασκεδάσεις και για να επιβεβαιώσω για μία ακόμη φορά τον τρόπο που στέκονται και στήνονται οι γκέι στη χώρα μας στα κάθε λογής πουστομάγαζα..

Κάθομαι και σκέφτομαι τη ζωή μου. Τις περισσότερες φορές νομίζω πως αυτή η ενδοσκόπηση δε βγάζει πουθενά. Δεν έχει νόημα να λες πως θα κάτσεις να σκεφτείς. Δεν καταλήγεις πουθενά. Δεν έχεις αντίλογο, δεν κάνεις διάλογο, δε μπορείς να φτάσεις σε συμπερασμό για τη ζωή σου. Προσπαθώ να καταλάβω αν πρέπει να είμαι ευχαριστημένος, ευτυχισμένος. Κάποιες φορές σκέφτομαι πως ίσως ζητάω πολλά από τη ζωή μου. Παρόλες τις ατυχίες, έχω καταφέρει και είμαι σε μία καλή εργασιακή θέση, έχω γύρω μου φίλους και ανθρώπους που με εκτιμάνε, μήπως όλα τα υπόλοιπα είναι το τίμημα αυτής της "επιτυχίας";

Μήπως όλοι οι άνθρωποι τελικά αναζητούν αυτό που πιστεύουν ότι τους λείπει; Και αν δεν ξέρουμε τι μας λείπει; Αν δεν ξέρουμε που βαδίζουμε, αν δεν ξέρουμε πως θέλουμε να είμαστε; Μήπως έτσι χάνουμε το στόχο μας, αφήνουμε τον εαυτό μας και τα θέλω μας; Προβληματίζομαι και κάποιες φορές φοβάμαι για το αβέβαιο του μέλλοντος...


Έξοδος : Οι τελευταίες εξετάσεις μου ήταν πολύ καλές. Ο γιατρός ήταν πολύ ικανοποιημένος. Για πρώτη φορά μετά από καιρό υπάρχουν φορές που νιώθω υγιής. Η παραπάνω φωτογραφία απλά μου θυμίζει χαρούμενες στιγμές και επειδή έπεσα πάνω της χαζεύοντας είπα να τη μοιραστώ μαζί σας. Καλό ξημέρωμα σε όλους.

10 σχόλια:

mahler76 είπε...

Καλό ξημέρωμα και σε σένα. Χάρηκα πραγματικά για τις εξετάσεις σου και μακάρι πάντα να είναι οι καλύτερες.

Phoebus είπε...

Βγαίνοντας στο γκάζι έχεις δύο επιλογές: είτε να "πάρεις πόζα" περιμένοντας "ποιός θα σε ψωνίσει", είτε να κάνεις αυτό που πολύ έξυπνα είπε ένας φίλος "spread your legs and fly".
Όχι! Όχι! Δεν εννοώ να πάρεις όλο το μαγαζί! Αλλά να κάνεις αυτό που σε κάνει να νιώσεις όμορφα: να φλερτάρεις, να χορέψεις, να πιεις!
Χωρίς να χρειάζεται να νιώθεις πιο καταπιεσμένος ακόμα και από ένα "str8 μαγαζί" :Pp

Πόσο τυχερός είσαι που αντιλαμβάνεσαι ότι η ενδοσκόπηση δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα εσωτερικό ζύμωμα! Ένας τρόπος να μπαίνουν κάποια πράγματα στη θέση τους και να παγιώνουμε συμπεριφορές μας. Σαν ένα "συνειδητώ όνειρο".
Το "περίεργο και στενόμυαλο" θα ήταν αν έλεγες πως κάθε φορά καταλήγεις και με μια αποφασιστική αλλαγή!

Εύχομαι κι εγώ να συνεχίσουν να είναι σε τόσο καλά επίπεδα οι εξετάσεις για πάρα πολύ ακόμα!

tulipa nera είπε...

Χαίρομαι με τα καλά αποτελέσματα των εξετάσεων. Διακρίνω μια νότα αισιοδοξίας, προφανώς έχει κι αυτό παίξει κάποιο ρόλο. :) Όσο για τα ερωτηματικά που σου δημιουργούνται, δεν είσαι ο μόνος... κανένας δεν κατέχει την απόλυτη γνώση, ανακαλύπτουμε με τον καιρό μερικά ψήγματα μόνο.

Καλό σου βράδυ συννεφάκι!

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα! Χαίρομαι που είναι καλές οι εξετάσεις και οι επόμενες να είναι καλύτερες!!! Η ενδοσκόπηση (και θα συμφωνήσω με τον phoebus) είναι ένας τροπος να βάζουμε σε σειρά τη ζωή μας. Μας βοηθάει να προχωρήσουμε, πολλές φορές μας δείχνει ποιά είναι η συνέχεια, ο στόχος μας. Μπορεί να βλεπουμε οτι μας λείπει κάτι, δεν σημαίνει οτι δεν μπορούμε να το αποκτήσουμε. Αρκεί να είσαι δυνατός και όλα μπορούν να γίνουν. Να έχεις θέληση και θάρρος. Όταν θέλω να κάνω κάτι, προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου ότι μπορεί να το κάνει και πολλές φορές δεν το πετυχαίνω, φοβάμαι τότε μήπως χάσω το έλεγχο, σκέφτομαι τις πετυχημένες φορές και επαναπροσδιορίζω τις κινήσεις μου. Ουφ, τι μέπιασε...

Equilibrium είπε...

Η 3η επιλογή αγαπητέ Φοίβο είναι να διορθώσεις ένα λάθος σου με ένα καινούριο και να καταλήξεις να φιλιέσαι στη μέση του κλαμπ και όλα γύρω σου να γυρίσουν, που λέει και το άσμα, και να μην σε νοιάζει τπτ, συμπληρώνω εγώ...!

Η εσωτερική αναζήτηση είναι πολύ παραπάνω πράγματα από εσωτερικό διάλογο, αντίλογο, κλπ κλπ. Είναι ζύμωση που προκύπτει με τον χρόνο. Από τα λάθη που κάνουμε και ξανακάνουμε... Τι μας λείπει. Θα'μασταν θεοί να το ξέρουμε, νομίζω. Τι θέλουμε, ειλικρινείς εγωιστές. Άραγε τί μενει;

(πολύ μηδενιστης έγινα απόψε :)

Χαίρομαι για τις εξετάσεις σου, κάθε μέρα θα'ναι και ένας θρίαμβος ζωής (όπως θα'πρεπε ναναι για όλους μας, άλλωστε)

veloz είπε...

kalimera..
gia kapoies stigmes oi zwes mas synantithikan.. ekatsa kai egw mesa, logw ponokefalwn apo kapoia farmaka (tipota sobaro), tin proigoumeni piga gkazi me filous-xwris omws na mporw na pw oti itan mia apo tis kales bradies mou-arxisa tin anaskopisi kai de brika akri..
:)
ola ayta perasane, allakse i bdomada, efygan oi meres..
etoimasou na ziseis ayto pou synithizw na lew me mia fili mou:
MIA APO TIS KALYTERES BRADIES TOY XRONOY! emeis eimaste to kentro tis zwis mas, apo emas eksartatai an tha perasoume kala 'i oxi.
Oi eksetaseis sou einai kales, arxizeis na niwtheis olo kai kalytera.. opote bges me filous se wraia meri kai ase ti mousiki na trabiksei to xali katw apo ta podia sou!
kali synexeia!

g for george είπε...

Να πω ότι χαίρομαι κι εγώ για τα καλά αποτελέσματα. Και φυσικά είμαι σίγουρος πως ξέρεις ότι αυτό το εννοούμε από καρδιάς και δεν είναι λόγια της μπλογκόσφαιρας.

Πέραν αυτού, συνέχισε να γράφεις τόσο όμορφα. Άλλωστε γι' αυτό ξεκίνησα να σε διαβάζω!

foolish cloud είπε...

@mahler76 :-ο) φιλιά!

@phoebus : Δεν είμαι σίγουρος για το αν έχω καταλάβει την ενδοσκόπηση, νομίζω όμως πως έχω καταλάβει ότι δεν με οδηγεί κάπου

@tulipa nera : σε ευχαριστώ, φιλιά πολλά

@hfaiwstiwnas : ελπίζω να είσαι καλά μετά από το πολύ βάψιμο! φιλιά!

@equilibrium : Που να με δεις εμένα να "μηδενίζω" όταν σκέφτομαι πως όλα σε αυτόν τον κόσμο είναι μάταια.

@veloz : χεχε, μ αρέσουν αυτοί οι παράλληλοι βίοι.. σε φιλώ γλυκειά μου

@g-4-george : σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, φιλιά

mahler76 είπε...

Kαλησπέρα φίλε μου. Μου είπες κάποια στιγμή να κάνω "στήλη" τα μονόπρακτα. Δεν ξέρω αν θα είναι μόνιμη αλλά ένα ακόμα το έβαλα ως update στο προηγούμενο πόστ.
ίσως να καθιερώσω το "θέατρο της Δευτέρας"... θα δείξει.
Άντε πάω να συνεχίσω το διάβασμα. Καλό σου βράδυ :)

Κώστας είπε...

Χαμόγελο για τα αποτελέσματα :)

Επίσης υπάρχει και μια ακόμα επιλογή: να απέχεις απ' αυτό τον τρόπο διασκέδασης γιατί δε σε εκφράζει! Αυτό κάνω εγώ.