Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2008

Ο αριθμός 250


Πρέπει να ήταν πρωί όταν είχα ραντεβού με το γιατρό για τα αποτελέσματα ακόμα ενός σετ εξετάσεων. Μόνο που εκείνη η μέρα ήταν διαφορετική. Ο γιατρός θα μου έλεγε κάτι που ποτέ δεν περίμενα ότι θα μου πει, κάτι που ήλπιζα ότι δε θα χρειαζόταν να ακούσω, κάτι που θα με έριχνε τόσο πολύ, κάτι που θα μου κατέστρεφε τον κόσμο μου. Τα CD4 των Τ κυττάρων μου είχαν πέσει κάτω από τα 250 που σημαίνει ότι έπρεπε να ξεκινήσω φαρμακευτική αγωγή. Εκεί σταμάτησα και να ακούω και σκεφτόμουν πως θα ζήσω με τα φάρμακα. Είμαι τόσο νέος. Η αυτοπεποίθησή μου έπεσε στο ναδίρ (εκεί είναι ακόμα..) και η ψυχολογία μου ήταν ένας κουβάς σκατά. Ομολογώ ότι στην αρχή δεν προβληματίστηκα πολύ. Το πρόβλημά μου ήταν ότι είχα αποφασίσει να το κρύψω από όλους, επειδή ξέρω πόσο πολύ με αγαπάνε και ότι θα νιώθουν οίκτο. Σιχαίνομαι τον οίκτο. Όπως σιχαίνομαι και την ανθρώπινη αδυναμία μπροστά σε τέτοιες καταστάσεις.

Από τότε νιώθω ότι ζω μέσα σε ένα ψέμμα, μέσα σε μία φούσκα. Λέγοντας ψέμματα στον καθένα για να μπορέσω να καλύψω τα φάρμακά μου, να καλύψω τις παρενέργειες, να καλύψω τον εαυτό μου. Δεν είμαι έτοιμος να το πω σε κανέναν.

Ούτε καν στο Θ. που είναι και η αιτία όλου αυτού μάλλον...

10 σχόλια:

Dante είπε...

:(
...
.......
.......... hug? :-)

tulipa nera είπε...

Ξεκινάς ένα δύσκολο αγώνα. Οπλίσου με δύναμη και θάρρος, να βγεις νικητής. Ξέχνα τον οίκτο, οι άνθρωποι που σε αγαπούν πραγματικά μόνο την αγάπη τους θα σου δώσουν, να σε ενισχύσει και να τα καταφέρεις. Σου σφίγγω το χέρι! Μια ζεστή καλησπέρα συννεφάκι!

Είδωλο είπε...

Tι λες τωρα...

δε ξερω αν το Θ-αρρος ειναι αντιπαλος ολου αυτου.

Θ (ανατος)?
xαλια.

Hfaistiwnas είπε...

:(
Δεν είναι όμως εύκολο να το περνάς μόνος σου αυτό. Εντάξει και τα ψέμματα θα σε κρύψουν αλλά δεν είναι λύση. Για πόσο καιρο; Μην γίνεσαι άδικος με τον εαυτό σου... Άσε τον οίκτο, αγάπη θα βρεις σίγουρα (tulipa nera). Να προσέχεις!!!!!

φιλιά!! Όνειρα γλυκά!

g for george είπε...

Τώρα εξηγείται το προηγούμενο ποστ..

Δεν ξέρω τι να πω, δεν περίμενα να ακούσω κάτι τέτοιο.

Συμφωνώ με τα παραπάνω σχόλια, μόνο αυτό.

mahler76 είπε...

tha simfoniso me ton g for george pos pragmatika tora exigeite to proigoumeno post.
Omos simasia ehei apo edo kai pera ti kaneis.
Afti ti stigmi den boro na po kati allo....

Equilibrium είπε...

Είναι η αιτία ε?.. Θ-α 'ρθουν καλύτερες μέρες, όσο θ-α ανακαλύπτεις τον εαυτό σου και τα όρια/αντοχές σου... Σε φιλώ πολύ πολύ

Κώστας είπε...

Πω πω... Τώρα ταίριαξαν τα ποστ...

Καλή δύναμη!

Phoebus είπε...

Να θυμάσαι πάντα πως οι άνθρωποι που αξίζουν τα δάκρυα σου, δε θα σε κάνουν ποτέ να δακρύσεις...

Μη φοβάσαι να κάνεις αυτό που νιώθεις βαθιά μέσα σου σωστό!

Άφησε το φόβο να μετατραπεί σε χέρια που θα σε κρατούν όταν πέφτεις...

Άφησε την ανασφάλεια να μετατραπεί στη σιγουριά ότι είσαι από τους τυχερούς που βιώνουν την αγάπη...

foolish cloud είπε...

Σας ευχαριστώ όλους για τα σχόλιά σας.. Με κάποιους τα είπαμε και με email..

Σας ευχαριστώ πραγματικά. Να ξέρετε ότι παρά το ότι γράφω, παραμένω αρκετά δυνατός. Απλά κάπου πρέπει να βγάλω αυτά που σκέφτομαι, να εκτονωθώ..

Σας φιλώ γλυκά :)