Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008

Μια νέα βδομάδα ξεκίνησε

Την Κυριακή το βράδυ βγήκα ραντεβού. Έπειτα από αρκετό καιρό, έπειτα από διάφορες ζυμώσεις μέσα μου, έπειτα από πολύ κόσμο που μίλησα (μέσω dar - ντρέπομαι να την πέσω σε κάποιον έξω ακόμα και αν με κοιτάξει, εκτός πια αν με κοιτάζει με το βλέμμα της κόμπρας). Φυσικά θα αναρωτιέστε αν ήξερε για μένα. Ναι ήξερε και δεν είχε πρόβλημα. Συναντηθήκαμε και πήγαμε βόλτα με το αμάξι του. Ήταν πολύ ενδιαφέρων τύπος και μου άρεσαν όλα αυτά που έλεγε, μου άρεσε που για τα περισσότερα θέματα είχε τη γνώμη του, μου άρεσε που γελούσε με τα αστεία μου, μου άρεσε που μου είπε πως με γουστάρει.

Εγώ πάλι ήμουν μπερδεμένος. Δεν ήξερα αν μου άρεσε, ή μάλλον εκ πρώτης όψεως σίγουρα δεν είναι αυτός που λες γοητευτικός αλλά όπως και να το κάνουμε είχε τον τρόπο του να σε κερδίζει με την κουβέντα του. Τελικά του είπα την αλήθεια, ότι δηλαδή δε μπορώ να τον δω σεξουαλικά, τουλάχιστον σε αυτή τη φάση.

Τη Δευτέρα το πρωί έγινα ψάρι από τη μέση και κάτω λόγω της ξαφνικής βροχής που με έπιασε μιας και είχα να κάνω κάτι δουλειές στο κέντρο ενώ αργότερα η δουλειά κύλησε ομαλά... Όλη τη μέρα είχα υπνηλία. Δεν ξέρω αν οφειλόταν στην έλλειψη ύπνου ή στα φάρμακα. Ξέρω ότι την πολέμησα και δεν ξάπλωσα παρά μόνο το βράδυ, αφού είχα κάνει ότι ήθελα μέσα στη μέρα μου (ε όχι ό,τι ήθελα αλλά τουλάχιστον αυτά που είχα σαν ελάχιστο στόχο).

Σήμερα Τρίτη μετά το μεσημέρι ένιωθα πονοκεφάλους. Δυστυχώς έφυγα από τη δουλειά (τα ελεύθερα ωράρια είναι το καλύτερο πράγμα που μπορεί να σου συμβεί), ήρθα σπίτι και με το ζόρι είδα το νέο επεισόδιο του prison break. Τώρα σας γράφω αυτό το post και μάλλον θα ξαπλώσω λίγο. Ο γιατρός είπε να μην κουράζω τον εαυτό μου.


Ξέχασα να σας πω πως ο Θ. έχει γενέθλια αύριο. Να του στείλω μήνυμα? Αυτός μου είχε στείλει μήνυμα την πρωτοχρονιά (έπειτα από 4 μήνες σχεδόν που δε μιλάμε). Τυπικά πράγματα πάντα ανταλλάξαμε, μη φανταστείτε.


Καλό τριτόβραδο να έχετε.

12 σχόλια:

Nick είπε...

Mi skas mwre. Steile tou . Meta tha anarwtiesai an ekanes malakia pou den esteiles. Bravo pantws gia to rantevou. Mipws omws na mi les gia sena etsi efkola? an tyxei kai petyxei k ertheis konta me kapoion anthropo tote mono. Bebaia na sou pw tin alitheia de pistevw pws eisai ousiastika diathesimos synaisthimatika. Filakia

tulipa nera είπε...

Εδώ θα διαφωνήσω με τον nick. Νομίζω πως μετά από τον τρόπο που σου φέρθηκε, αυτό θα έλειπε να περιμένει να τον θυμηθείς. Δεν είναι καν να αναρωτιέσαι, η αδιαφορία είναι η καλύτερη απάντηση, όταν θεωρείς ότι κάποιος δεν σου έχει φερθεί εντάξει (πχ σχετικά με την υγεία του κλπ). Σίγουρα όμως, εσύ είσαι ο πιο αρμόδιος για να απαντήσει στο ερώτημα που έθεσες. Το μόνο που μπορώ να πω είναι: σήκωσε το κεφάλι ψηλά και προχώρα με θάρρος, η ζωή είναι όμορφη και σε περιμένει...

Hfaistiwnas είπε...

foolish, η tulipa έχει δίκιο. Είχα και γω την ίδια απορία, να στείλω ή όχι(είχα μια περίπτωσάρα πριν μήνες); Τελικά δεν έστειλα και είμαι ευχαριστημένος απο αυτή την απόφαση. Μην γυρνάς πίσω foolish.. Αν πάλι αποφασίσεις να στείλεις, στείλε κάτι εντελώς τυπικό. Καληνύχτα και να προσέχεις!!!

mahler76 είπε...

Είναι κάποιο πράγμα σχετικά με τον Θ. που δεν έχω καταλάβει κι έτσι δεν μπορώ να σου πώ τι θα έκανα στη θέση σου (ίσως κάποια στιγμή βρω χρόνο να σου στείλω ένα μαιλ πάνω σε αυτό). όχι πως αν ήξερα πάλι θα ήμουν σίγουρος...τί να σου πώ...κάνε ότι σου πεί η καρδούλα σου.

όσο για το σχόλιο του nick, νομίζω πώς σε αυτό το θέμα καλά κάνεις που είσαι ειλικρινής. Καλή σου μέρα :)

Κώστας είπε...

Δυστυχώς η απορία σου μας έχει βασανίσει όλους και τελικά ποτέ δε θα βρούμε ποι είναι η σωστή απάντηση...

Να στείλεις ή να μη στείλεις;

Phoebus είπε...

Και γιατί να μπεις καν στη διαδικασία "να στείλω; να μην στείλω;"

Για να θυμάσαι ότι έχει γενέθλια και για να αναρωτιέσαι αν πρέπει να του στείλεις, μάλλον είναι κάτι που θέλεις να κάνεις!

Και να το κάνεις! Είναι αδύνατο να διαγράψεις από τη ζωή σου κάποιον που άφησε το σημάδι του! Πόσο μάλλον αν το ήθελες κι εσύ αυτό!

Δεν είναι πισωγύρισμα το να εύχεσαι σε κάποιον για τον οποίο ένιωσες πράγματα! Δεν είναι πισωγύρισμα το να θέλεις το καλό του, ό,τι κι αν σου έκανε!

Είναι μια εσωτερική δύναμη! Ένα φως που σε κάνει να λάμπεις ακόμα πιο δυνατά στα άτομα που παραμένουν δίπλα σου!

g for george είπε...

Θα συμφωνήσω κι εγώ... είναι μερικά πράγματα που δεν έχω καταλάβει σχετικά με τον Θ.

Ευθύνεται αυτός ή όχι;
Ήξερε ή δεν ήξερε;

Σόρρυ αν ρωτώ ευθέως.. δεν είσαι υποχρεωμένος να απαντήσεις και θα καταλάβω. Αλλά είναι μια απορία που έχω εδώ και μέρες.

mahler76 είπε...

Afti akrivos itan i aporia i dikia mou alla drepomoun na rotiso. Tora afou to ekane o g for george misi dropi diki tou misi diki mou. Kai fisika den simainei pos prepei na apadiseis an eimaste adiakritoi signomi ek ton proteron (g for george millisa ston plithindiko elpizo na min se peirazei afto apla nomizo leme to idio pragma).

Equilibrium είπε...

Την ίδια απορία έχω κι εγώ δεν το κρύβω. για το ρντβ σου πολύ χαίρομαι, καλύτερα να λες στον άλλον για σένα, για να'ναι προετοιμασμένος και να αποφασίζει εκείνος αν θα συνεχίσετε. Όσο για το αν θα στείλεις, αυτό ξέρεις ότι εσύ θα το απαντήσεις, κι εκλαμβάνω την ερώτησή σου ότι απευθύνεται σε σένα και μόνον

Καλό ξημερωμα!

foolish cloud είπε...

Ξέρω πως δεν σας έχω πει όλη την ιστορία και μάλλον είναι λάθος που σας ρωτάω πράγματα, απλά τα γράφω όπως τα σκέφτομαι.. Ίσως θα έπρεπε να το γυρίσω ξανά στο πιο "μυστηριακό" των πρώτων post.

Όσον αφορά στην απορία των περισσοτέρων, ευθύνεται αλλά δεν ήξερε. Βέβαια υπάρχουν και άλλες λεπτομέρειες... Ελπίζω ότι θα τις πούμε με τον καιρό..

g for george είπε...

Foolish το ότι βγαίνεις ραντεβού σημαίνει ότι συνεχίζεις την ζωή σου και αυτό είναι πολύ θετικό σημάδι. Ξέρω ότι δεν είναι όλες οι μέρες ίδιες αλλά προχωράς μπροστά και αυτό κάτι λέει για 'σένα.

Νομίζω πως καλά έκανες και άφησες λίγο πίσω το "μυστηριακό", όπως το αναφέρεις. Άλλωστε, μην ξεγελιόμαστε, όλοι κρατάμε πράγματα για τον εαυτό μας.

Είμαστε έτοιμοι να διαβάσουμε ό,τι και όπως το γράψεις.

(Το πολύ-πολύ να σου κάνουμε κεφαλοκλείδωμα για να ξεράσεις την αλήθεια! χεχε!)

Φιλιά!

revqueer είπε...

Πραγματικά χαίρομαι που συνεχίζεις τη ζωή σου, κάνεις πάρα πολύ καλά που το λες εξαρχής, όσο για το μήνυμα, δεν είμαι σε θέση να σε συμβουλεύσω!