Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2008

Το τέλος

Ποτέ δεν ήμουν σε θέση να καταλάβω πότε έρχεται το τέλος.

Σε όλες τις καταστάσεις, οποιοδήποτε και αν ήταν αυτό.

Πως έσβηνε η πρώτη μου σχέση με τον Πέτρο,η ρήξη στις σχέσεις με τον Θ.

Πότε τελείωνε μια περιπέτεια που άρχιζε από ένα one-night-stand.

Ποτέ δε μου δεν κατάλαβα ότι τελειώνουν. Πίστευα ότι θα συνεχιστούν.

Δεν ήξερα. Γελάστηκα πολύ και το κατάλαβα αργά.

Ίσως γιατί ήμουν ανώριμος και μικρός.

Τώρα μεγάλωσα και ωρίμασα.

Μπορώ και καταλαβαίνω.

Το τέλος είναι κοντά.

Και όμως εγώ νιώθω


τόσο χαρούμενος.


17 σχόλια:

revqueer είπε...

Λίγο με τρομάζεις! Όλα καλά;

Είδωλο είπε...

Eχει γινει κατι?
Γι αυτο εχεις εξαφανιστει?
ΜΑΙL me a.s.a.p.

tovenito είπε...

σύννεφο ανατρίχιασα. κι εμένα με τρομάζεις

tulipa nera είπε...

Φίλε μου κι εμένα με ανησύχησε πολύ αυτό που έγραψες. Είσαι καλά;

Dante είπε...

Εσύ νιώθεις τόσο χαρούμενος, αλλά εγώ μόλις το διάβασα έκλασα μέντες... καλα είσαι;

Επικοινώνησε... ΤΩΡΑ...!!!

(dante αρχίζει να τρώει τα νύχια του...) :(

Hfaistiwnas είπε...

foolish cloud τι είναι αυτά που ακούω, ή μάλλον που διαβάζω; Εύχομαι να είσαι καλά! Όλα τελειώνουν .. αλλά αρχίζουν καινούρια.. τα καινούρια σκεφτόμαστε και τα παλιά προσπαθούμε να τα βάλουμε στη βιτρίνα του μυαλού μας, για να τα βλέπουμε και να μαθαίνουμε..

foolish cloud είπε...

προς αποφυγή παρεξηγήσεων, το τέλος δεν πρέπει απαραίτητα να συνδυάζεται με την υγεία

Dante είπε...

Μπα σε καλό σου με κοψοχόλιασες... :-)
*kiss*

tulipa nera είπε...

Φιου... ηρέμησα κάπως τώρα... αλλά πάλι, κάτι σε στεναχωρεί :(

Άστο να φύγει, κάθε άνοιξη και μια καινούρια αρχή!

φιλί και καληνύχτα!

Equilibrium είπε...

Και ψυχολογικά δεν υπάρχει τέλος, έχουμε πει... Μόνο αναχωρήσεις σε μέρη πιο φιλόξενα...

(ουφ με τρόμαξες μέχρι να δω σχόλια)

KISS

Είδωλο είπε...

Mμμ θα συμφωνησω με τον Equi, καπως διαφορετικα...
Τι να την κανεις την υγεια αν δεν εχεις αγαπη?

g for george είπε...

Τι έγινε τώρα;

Τρόμαξα, ρε foolish.

tovenito είπε...

οκ. απλά και με τη συγκεκριμένη φωτογραφία στο τέλος, έκανα άλλους συνειρμούς

orestis είπε...

Το τέλος κρύβει πάντα μια άλλη αρχή!

Και αυτήν μπορείς να την κάνεις ό,τι θέλεις!

Φιλιά

APSOY είπε...

και θα μεγαλώσεις κι άάάάάάάάλλο! :)

Dr_MAD είπε...

Είμαστε γεννημένοι ο ένας για τον άλλον...

ΤΕΛΟΣ

Καλό μήνα και καλή καινούρια αρχή ;-)

foolish cloud είπε...

@dante : **kissss**

@tulipa nera : κάθε άνοιξη ή κάθε φθινόπωρο?

@equili - : πάντα υπάρχει τέλος. πάντα.

@x-oyranoy : σε θεωρώ ευάλωτο αυτόν τον καιρό και δε λαμβάνω υπόψιν τα συναισθηματικά σου σχόλια

@g-4-george : τίποτα δεν έγινε.. ακόμα !

@tovene : χαλαρά... φιλάκι!

@orestis : δε συμφωνώ πως το τέλος κρύβει απαραίτητα αρχή. το τέλος είναι τέλος. σκέτο.

@apsoy : λες...

@MAD : αλήθεια είμαστε? δεν το ξερα...