Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2008

Πατώντας γερά στο έδαφος

Ήταν από τα πρώτα βράδια που βγαίναμε σαν φίλοι με τον Θ. Είχα πιει. Γελούσα, τραγουδούσα, χόρευα, φώναζα, τον κοιτούσα. Ο Θ. είχε πιει ακόμη περισσότερο και με το ζόρι κρατιόταν στα πόδια του. Τον πήγα σπίτι κρατώντας τον αγκαλιά. Ένιωθα την ανάσα του κοντά στο στόμα μου. Μύριζε αλκοόλ αλλά είχε το κάτι τόσο ερεθιστικό. Με το κορμί μου να ανατριχιάζει, σήκωσα το βλέμμα και τον κοίταξα χαμογελώντας. Και ήταν τότε που με ρώτησε :
-Πιστεύεις ότι θα είμαστε ποτέ ευτυχισμένοι;
Έστρεψα για λίγο το βλέμμα μου αλλού
-Όχι.
Του απάντησα μονολεκτικά με εκείνο το σαρκαστικό χαμόγελο που ήξερα πως τον σκοτώνει να βλέπει και τον εκνεύριζε όσο τίποτε άλλο.

Αμέσως μετά έσκυψε το κεφάλι του να με φιλήσει αλλά δεν τον άφησα. Του είπα πως είναι μεθυσμένος. Του έδωσα να πιει 3 ποτήρια νερό γιατί έτσι μου ζήτησε και τον έβαλα να ξαπλώσει.
-Δε θε με γδύσεις;
μου είπε.
-Φοράς μόνο το μποξεράκι σου. Τι άλλο θες;
-Να έρθεις να κοιμηθείς εδώ αγκαλιά μου. Ούτως ή άλλως δεν υπάρχει άλλο κρεβάτι.

Εκεί η καρδιά μου σκίστηκε. Άνοιξε στα δύο. Χτύπησε. Πόνεσε. Το στομάχι μου δέθηκε κόμπος. Μέχρι να αλλάξω και να ετοιμαστώ να ξαπλώσω ομολογώ ότι είχα καυλώσει που θα κοιμόμουν δίπλα του. Ξάπλωσα από πάνω του για δύο λεπτά, τον χαστούκισα ελαφριά να δω ότι είναι καλά. Δεν ήξερα τι έκανα. Θα μπορούσα να έχω κάνει και παραπάνω πράγματα. Και όμως φερόμουν σαν έφηβος που δεν έχει καμία επίγνωση των πράξεων του. Τι θα είχε αλλάξει άραγε; Τελικά κοιμηθήκαμε μέχρι το πρωί. Που σηκώθηκα και πάτησα τα πόδια μου ξανά στο έδαφος...γερά...να νιώσω την πραγματικότητα.


Και όμως μετανιώνω που εκείνη τη βραδιά δεν τον έκανα δικό μου. Ίσως τα πράγματα να είχαν κυλήσει διαφορετικά. Ίσως να είχε έρθει η ρήξη νωρίτερα. Ίσως να μην είχε χρειαστεί να φτάσουμε στα άκρα. Και όμως.

Ο κόσμος ποτέ δε μου άρεσε έτσι όπως ήταν. Και γιαυτό προσπαθούσα να τον βιώσω διαφορετικά μέσα από τις ψευδαισθήσεις μου...

11 σχόλια:

tulipa nera είπε...

Δεν είναι κακό να έχεις όνειρα συννεφάκι, το αντίθετο! Μην ξεχνάς ωστόσο και την πραγματικότητα: έχε την στο πίσω μέρος του μυαλού σου χωρίς να την αφήνεις να σου γκριζάρει τα ειδυλλιακά χρώματα των ονείρων.

φιλιά πολλά

tovenito είπε...

οι χαμένες ευκαιρίες στη ζωή, είναι μεγάλη κουβέντα. υπάρχει βέβαια και το κλασσικό "κάθε εμπόδιο για καλό". προσωπικά μετανιώνω για πολλά πράγματα κι αν μπορούσα να γυρίσω πίσω θα άλλαζα πολλά.

Hfaistiwnas είπε...

Και όσοι λένε πως δεν μετανιώνουν για τίποτα, ψέματα λένε. Foolish cloud μου, εκείνη τη νύχτα, κοιμηθήκατε μαζί και πιστεύω πως θα σου ήταν αρκετό. Δηλ. δεν ήθελες τίποτα άλλο. Δεν ξέρεις πως θα ήταν αν γίνοταν κάτι. Ίσως δεν ήταν τυχαίο που προχώρησαν έτσι τα πράγματα. Αυτή τη στιγμή ακούω Natasha Bedingfield, το "Unwritten". Μπορεί να σου αρέσει.
Καλό βράδυ!

tovenito είπε...

το πόδι είναι δικό σου;

foolish cloud είπε...

@tulipa-nera : σε ευχαριστώ! φιλάκια!

@tovene : Ναι, το πόδι είναι δικό μου...!

@hfaistiwnas : αχχχ ωραίο τραγουδάκι...

καλό παρασκευόβραδο, με το λυσσασμένο αέρα!

Nasos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Nasos είπε...

ποιο ποδι; ποιος ειναι ο Θ; φιλος σου; πρωην; απωθημενο; μαλλον θα γραφεις σε προηγουμενο ποστ αλλα ειπα να ρωτησω.
(το προηγουμενο σχολιο ειναι δικο μου. εκανα τυπογραφικο/ορθογραφικο λαθος.)

foolish cloud είπε...

@nasos :

Η φώτο του ποστ έχει...ένα πόδι!

Για τα υπόλοιπα μάλλον πρέπει να μελετήσεις λίγο τα ποστ... whenever you have time...

Equilibrium είπε...

:(

έγραψες και για μένα αυτό το ποστ, σε ευχαριστώ

μετάνιωσα που όταν μου είπε ότι δεν υπαρχει μέλλον ακόμη κι αν το "κάνουμε", του είπα "τότε να μην το κάνουμε, εγώ δε μπορώ να κάνω μόνο σεξ μαζί σου"..

ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ!

και τώρα όσο και να τον κυνηγώ είναι μάλλον αργά..

foolish cloud είπε...

@equili : κάποιες φορές σκέφτομαι τι θα είχα κερδίσει αν είχα κάνει σεξ με κάποιους που νόμιζα ότι μου αρέσουν, που νόμιζα ότι είμαι ερωτευμένος κτλ

απλά παραπάνω σαρκική απόλαυση.. τπτ άλλο

Κώστας είπε...

Πικρό αυτό που περιγράφεις, αλλά μου είναι γνώριμη η γεύση του..