Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2008

Διάβασέ με

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΑΚΟΥΛΟΥΘΕΙ BLOGOΠΑΙΧΝΙΔΟ (με την ευγενική πρόσκληση του μαλερούλη)


βλέμμα στο ταβάνι καθώς ξημέρωνε, άρχισε να καταστρώνει

σχέδιο δράσης. Πλήρως αποτυχημένο εγχείρημα. Δυο λεπτά αργό-

τερα, ροχάλιζε. Το σαρκίο του δε βρισκόταν σε απευθείας σύνδεση



Στοιχεία βιβλίου:



Εμπειρία Εκδοτική
"Ο ήλιος μπήκε από τη χαραμάδα"
του Νάσου Χριστογιαννόπουλου

[...]Εμείς πάνω απ' όλα φροντίζαμε για την εικόνα και την καλή μας θέση στην κοινωνία. Κι όμως, μια στιγμή ήταν αρκετή για να φανεί το μεγάλο ψέμα. Πάντα έρχεται η ώρα της αλήθειας και της πληρωμής. Το φως βρήκε μια χαραμάδα για να μπει. Ο ήλιος έφερε ξανά το χαμόγελο και την αισιοδοξία.

Συνοπτικά εδώ οι κανονισμοί του παιχνιδιού :
1. πιάνουμε το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά μας αυτή τη στιγμή
2. το ανοίγουμε στη σελίδα 123 (αν είναι μικρό, παίρνουμε το επόμενο κοντύτερα σε μας, που έχει τουλάχιστον 123 σελίδες)
3. βρίσκουμε την πέμπτη πρόταση
4. αντιγράφουμε τις επόμενες τρεις δλδ την έκτη, έβδομη και όγδοη και
5. βρίσκουμε άλλους πέντε ατυχείς να τους πασάρουμε το παιχνίδι...εγώ με την σειρά μου καλώ τους ...


dante
g-4-george
good-as-you
per-
ukumutu

για όταν το δουν...

9 σχόλια:

mahler76 είπε...

Τελικά αυτό το παιχνίδι είναι πολύ ωραίο. Έχω αρχίσει να σημειώνω βιβλία που θα ήθελα να διαβάσω...
Καλή σου μέρα μικρέ μου.

Hfaistiwnas είπε...

Ωραίοι οι στίχοι και πολύ ωραίο παιχνίδι!!!! Έχω τον ασορτί σελιδοδείκτη του βιβλίου, να στο στείλω; Φιλιά!!

Dante είπε...

Αυτό είναι ωραίοοο... Μόνο εμένα μου βγήκε χάλια...; :-(
Φιλάκια συνεφάκο, thnx για την πρόσκληση.

revqueer είπε...

Αχου ρεε! Υπέροχο!!

ιακωβος είπε...

a! se prolava

:P

Equilibrium είπε...

ωραίο το ανάγνωσμα δλδ ε?!..

καλή βδομάδα :)

g for george είπε...

Σ' ευχαριστώ, ανόητο σύννεφο!
(πολύ ινδιάνικο μου ακούστηκε αυτό)

Λογικά θα ποστάρω αύριο!

Dr_MAD είπε...

Τώρα με 3 σειρές τι νόημα βγαίνει...
Πάντως κανείς δεν έχει γλιτώσει από αυτό το παιχνίδι. Χμφ! Καλημέρες

foolish cloud είπε...

Να πω πως το συγκεκριμένο ούτε αγαπημένο μου βιβλίο είναι, ούτε πιστεύω πως είναι κάποιο ιδιαίτερο λογοτέχνημα.. απλά έτυχε να βρίσκεται πιο κοντά μου εκείνη τη στιγμή και να μην είναι τίποτε επιστημονικ-μηχανικό....

φιλάκια σε όλους σας!

mad όντως δε γλύτωσε κανείς :)