Σάββατο 1 Μαρτίου 2008

Τα 7 θανάσιμα ελαττώματά μου

ΠΡΟΣΟΧΗ! Ακολουθεί blogoπαίχνδιο από τον Hfaistiwnas

Προσπάθησα να πάρω και αντικειμενικές απόψεις αλλά μάλλον εμείς είμαστε τελικά που ξέρουμε καλύτερα τον εαυτό μας.

1. επιφανειακός : σε κάποια συναισθήματα. ίσως έχει να κάνει με το ότι βαριέμαι εύκολα.
2. ακατάστατος : άμα δείτε το γραφείο μου...
3. εγωκεντρικός : μ αρέσει να είμαι το επίκεντρο.
4. απαθής : σε κάποιες περιπτώσεις.
5. ζηλιάρης : ζηλεύω πολύ κόσμο γύρω μου για αυτό που είναι, για αυτά που έχουν και εγώ δεν έχω
6. άπληστος : θέλω πάντα περισσότερα.
7. εσωστρεφής : ποτέ δεν εξωτερικεύω τις μύχιες σκέψεις μου απόλυτα σε κάποιον

Πάρτε και τα best scenes από την ομώνυμη ταινία :

4 σχόλια:

tovenito είπε...

τα παρουσιάζεις με τέτοιο τρόπο που σε όλα βρίσκω και κάτι χαριτωμένο.

Hfaistiwnas είπε...

Καλό μήνα συννεφάκι!! Έδωσες μια καλή επεξήγηση στη λέξη εσωστρεφής.. έχω την εντύπωση ότι οι περισσότεροι έτσι είμαστε...
Αυτό το παιχνίδι μας γλύτωσε και απο την εξομολόγηση.. και που να ψάχνεις παπά τώρα...

revqueer είπε...

Θα συμφωνήσω με tovene, είσαι γλύκας!

mahler76 είπε...

Σύννεφο....εντάξει μικρά τα ελαττώματά σου και διορθώνονται όλα. Έκτος απο το ακατάστατος. όσο γουρούνι ήμουν στα 5 μου στη συμμάζεμα του δωματίου μου, άλλο τόσο είμαι και σήμερα στα 30 φεύγα μου.
Άντε καλό Σου-Κου.