Κυριακή 2 Μαρτίου 2008

Αυτή η πόλη

Πολλές φορές μια κυριακάτικη βόλτα στο Θησείο σε ηρεμεί.
Παρότι έχει πολύ κόσμο, νιώθεις ωραία γιατί το μάτι σου παίζει, αλλάζει παραστάσεις.
Έχεις καλή παρέα και πίνεις το καφεδάκι σου, που αλλιώς θα έπινες μόνος σπίτι σου.
Παρέα που δε χρειάζεται να τους πεις κάτι παραπάνω για σένα, που δεν ξέρουν.
Όταν μέρος της παρέας σου βγάζει και κάτι παραπάνω (παρότι str8) είναι καλύτερα(?).
Κάνεις τη βόλτα στον κλασσικό πεζόδρομο.
Χαζεύεις τον παπατζή που προσπαθεί να σε εξαπατήσει.
Τους κάθε είδους οικονομικούς μετανάστες που πουλάνε οτιδήποτε φαντάζεσαι.
Ψάχνεις να βρεις γνωστές φυσιογνωμίες.
Και κάπως έτσι, θέλεις να αρχίσεις να χορεύεις γιατί καταλαβαίνεις πως είσαι καλά.


6 σχόλια:

tovenito είπε...

επιτέλους κεφάτος! φαντάζομαι ότι σας κάνει καλές μέρες κάτω.
ναι σε λέω, χόρεψε!

APSOY είπε...

:)))
ΝΑ γιατί αγαπώ τον καλό καιρό!!!

Είδωλο είπε...

Eχει μπει η ανοιξη για τα καλα
Δε ξερω γιατι αλλα πολλα αλλαζουν φετος και ολα ηταν αυτα που ηθελα να αλλαξω.

Και γενικα το παρατηρω αυτο το φαινομενο γυρω μου οτι ολοι βρισκονται σε μια ανθηση, θα μου πεις οτι ισως φταιει το οτι ειμαι ερωτευμενος, ναι παιζει να ειναι και αυτο

Σμουτς

orestis είπε...

Πρέπει να πέρασες καλά!!!!

Το Θησείο είναι όντως μέρος για βόλτα...ακόμα και μόνος...δοκιμασμένη συνταγή!

tulipa nera είπε...

Χαίρομαι που... συμπάσχουμε! Κι εγώ σήμερα βγήκα το πρωί, είδα έναν καταγάλανο ουρανό, με ζέστανε ο ήλιος... και ήμουν στο τσακ να αρχίσω να χορεύω χαμογελώντας από χαρα!

Hfaistiwnas είπε...

Δεν θα πώ τίποτα άλλο... απλά.. Ζηλεύυυυυυυυυυυυυω ...