Δευτέρα 3 Μαρτίου 2008

Όταν το κεφάλι μου πάει να σπάσει

Είναι και αυτό ένα βράδυ από εκείνα. Το κεφάλι μου πονάει απίστευτα. Το νιώθω να θέλει να εκραγεί. Ότι και αν παίρνω δε μου κάνει τίποτα. Τηλεφωνώ στο γιατρό. Μου λέει πως είναι φυσιολογικό και να μην πανικοβάλλομαι. Κλείνω το τηλέφωνο. Ξαπλώνω στον καναπέ μου και προσπαθώ να ξεχάσω πως πονάω. Σκέφτομαι μήπως έκανα καμία βλακεία με τα χάπια και μπέρδεψα τις ώρες. Όχι. Όλα είναι σωστά. Μπαίνω στη μπανιέρα. Είμαι γυμνός. Και όμως το κεφάλι μου συνεχίζει να πονά. Σηκώνω το λαιμό μου και το κρατάω με δύναμη αλλά συνεχίζει να με πονάει. Σαπουνίζομαι να καθαριστώ. Νιώθω πως είμαι μολυσμένος. Τραβάω μαλακία για να εκτονωθώ. Δεν την ευχαριστιέμαι γιατί πονάει το κεφάλι μου. Είμαι εξαντλημένος. Το κορμί μου δεν με υπακούει. Πέφτω. Χάνω τις αισθήσεις μου για μερικά δευτερόλεπτα. Ξυπνάω και βρίσκομαι πεσμένος στη μπανιέρα. Δε σηκώνομαι. Το νερό πέφτει πάνω μου και με κάνει να νιώθω καλύτερα. Σηκώνομαι και βγαίνω. Το νεό τρέχει ακόμα. Και εγώ κάθομαι εκεί ανήμπορος.


48 σχόλια:

Aviator είπε...

Foolish cloud διάβασα όλα σου τα post και πραγματικά με έχεις συγκινήσει. Ο λόγος σου είναι ποιητικός και κρύβει δόσεις αυθορμητισμού και ρεαλισμού. Κάπου ο καθένας βρίσκει τον εαυτό του, κάπου και εσύ ανακαλύπτεις άλλες πτυχές της προσωπικότητάς σου. Το blog σου θα μπορούσε να ήταν ένα βιβλίο που ο καθένας αξίζει να έχει. Μαρέσει που είσαι αληθινός.

Θέλω να προτείνω κάτι. Έχεις σκεφτεί να πάρεις κάποιο μικρό κατοικίδιο για συντροφιά κλπ?.. θα δώσει χρώμα στην καθημερινότητά σου.. αν και απο μόνη της έχει χιλιάδες χρώματα που ανακαλύπτεις σταδιακά.. καλώς σε βρίσκω και καλό μήνα να έχεις.

Dante είπε...

... :-( Όχι, τι να πω εγώ τώρα, πες μου;

...*hug*

Καλό σου μήνα συνναφάκο...

tovenito είπε...

κάτι τέτοια κάνεις και γράφεις και μας ψυχοπλαντάζεις.
η σκηνή που περιγράφεις μου θυμίζει trainspotting ή γενικότερα βρετανική decadence. δυστυχώς απ' ότι φαίνεται η ζωή ξεπερνά το σινεμά.
αγκαλίτσα!

mahler76 είπε...

ρε συ σύννεφο...κι εγώ δεν βρίσκω λόγια...μια αγκαλιά και απο μένα και ελπίζω το ξημέρωμα να σε βρεί να χαμογελάς...

revqueer είπε...

Eγώ θα είμαι η αγκαλιά νούμερο 4!

Hfaistiwnas είπε...

Και εγώ η 5η... αγκαλιά...
:-* :-* :-* :-* :-*

Είδωλο είπε...

Eγω θα ηθελα να ειμαι ο 7ος γιατι απο τους 7 και πανω ξεκινα ο θεσμος παρτουζα

αλλα δεδομενου των περιστασεων, no comment

One Happy Dot είπε...

hey...
Δεν σε ξέρω και όπως είναι λογικό δεν με ξέρεις κ εσυ. Διαβάζω τα posts σου και ενω δεν βρίσκω καμία ομοιότητα αναμεσα στις ζωές μας και ξέρω πως είναι αδύνατο να σου πω ότι σε καταλαβαίνω και να το εννοώ, παρόλα αυτά σου γράφω και νιώθω κάτι παράξενα οικείο. Σαν να έχω να σε δω χρόνια αλλά σε εχω δει έστω για μια στιγμή. Είμαι η Ειρήνη, λίγο πριν τα 30 με επιθυμία να κάνω παιδιά και να ζήσω μια ζωή όμορφη μαζί με τους αγαπημένους μου. Μέχρι να μπω σε αυτό το blog δεν είχα συνειδητοποιήσει την πολυτέλεια αυτής της επιθυμίας. Ελπίζω να είσαι καλύτερα σήμερα σε σχέση με χθες και να ξέρεις ότι από σήμερα και στο εξής θα μπαίνω να μαθαίνω νέα σου. Όποια και αν είναι αυτά, οσο μακρινά και αν είναι από τον δικό μου γαλαξία...νομίζω ότι στο εξής θα μου αρκεί να είσαι καλά! Μόλις βράχηκα... :)

APSOY είπε...

Είμαι εγώ η έβδομη!

orestis είπε...

Τώρα να γίνω εγώ η 8...δεν λέει!

Γι' αυτό θα γίνω φιλί!

Το πρώτο!

Principito είπε...

ε τότε θα γίνω εγώ η όγδοη...
*αγκαλιά*!! ;-)

Sound Of Freedom είπε...

Και γω το 2ο φιλί!!!

Equilibrium είπε...

εγώ το 3ο το καλό το φιλί!

και να πω ότι αυτές οι πλαστικές κουρτίνες ντουζ τλκ είναι έργα τέχνης!!!

comingThrough είπε...

ego ena xamogelo tha doso:)

oraia kourtina!

g for george είπε...

Είστε όλοι έτοιμοι για αγκαλιά, βλέπω! Αδελφές όλοι σας!

Μουτς!

APSOY είπε...

που σαι συ?

Equilibrium είπε...

Που είσαι!? :(

Equilibrium είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Equilibrium είπε...

Κι εγώ που ερχόμαι Αθήνα, να εγκαινιάσω το MET.tv και κεινο το καφεδάκι που δε μας έκατσε την άλλη φορα?... :(

tovenito είπε...

είσαι καλά; γράψε ένα ναι, σκέτο

g for george είπε...

Hello?

Helllooooh?

Κανείς μέσα;

Πού είσαι, βρε;

Ανώνυμος είπε...

paidia geia sas. eimai i katia kai eimai fili tou stefanou. dystyxws den iksera (kaneis apo tous filous tou) tis dyskoles wres pou pernaei o stefanos.

to ematha molis merikes meres prin kathws ypirxe mia epiploki stin ygeia tou kai mou milise gia auti ti stelida. omologw oti diavasa kathe post kai eklapsa mathainontas ti pernouse...

dystyxws i ygeia tou den einai poly kala an kai o idios mou zitise na min pw kati parapanw.

filia se olous apo to stefano.

katia

Dante είπε...

Κάτια, να σαι καλά για την ενημέρωση...
Περαστικά να του πεις και να του δώσεις τις 8 αγκαλίτσες, τα 3 φιλιά και το χαμόγελο, που μαζέψαμε εδώ πέρα, ναι;

Και θα μας λες και κανένα νεότερο πού και πού; Pleaseeee...?

(ελπίζω να το διαβάσεις αυτό...)

ΥΓ: thnx thnx thnx thnx thnx

Current mood :'-(

mahler76 είπε...

Κατια,
δώσε στο σύννεφο την αγάπη μας και γρήγορα να είναι καλά. Πολλά φιλιά...

One Happy Dot είπε...

Κάτια ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Πέρασαν πολλές ημέρες από το τελευταίο του post και ακόμα κ εγω που δεν τον ξέρω είχα ανησυχήσει. Τα φιλιά, τις αγκαλιές μας και το κουράγιο μας μαζί του!

tovenito είπε...

κάτια ευχαριστούμε για την ενημέρωση. να του μεταφέρεις την αγάπη μας, τις ευχές μας και σύντομα να επανέλθει

veloz είπε...

ypomoni glyko mou...
filia.

APSOY είπε...

Περαστικά του...:(
Κάτια σε ευχαριστούμε!
Πολλά φιλιά και πολλές ευχές! Με την ελπίδα να είναι μόνο μια ταλαιπωρία και θα συνέλθει πάι γρήγορα!!!

Equilibrium είπε...

Κάτια σε ευχαριστούμε

Συννεφάκι, υπομονή, μια περαστική μπόρα είναι, θα βγει πάλι ο ήλιος να λάμψει από πίσω σου :)

g for george είπε...

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση, Κάτια.

Δώσε του τις ευχές μας και πολλά φιλιά.

Και σύντομα να είναι πάλι κοντά μας.

:-******

Sound Of Freedom είπε...

<3 :)

Είδωλο είπε...

στεναχωρεθηκα

Hfaistiwnas είπε...

Κάτια, την αγάπη μου/μας να δώσεις....

Dr_MAD είπε...

Κουράγιο φίλε. Τίποτα δεν τελειωσε

etalon είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
etalon είπε...

-

Ανώνυμος είπε...

Paidia!!!

Sas exw kala nea!!!

O stefanos bgainei apo to nosokomeio apo vdomada!!!

HURAYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!

Den xerw vevaia an tha epistrepsei kai edw, einai mallon kati diko tou.

Sas filw glyka!

katiaa

mahler76 είπε...

ΚΑΤΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΕΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ.
ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ ΣΤΟ ΣΤΕΦΑΝΟ. ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΘΕΈΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ.

Dante είπε...

HIP HIP... HURAAAAY!!!
HIP HIP... HURAAAAY!!!

Πες το χρυσόστομη, και είχα σκάσει να βλέπω αυτά τα ρημαδιασμένα τα σχόλια κολλημένα στο 36...

Ουφφφφφφφφφφφφφφφφφ....
(ξεφύσημα ανακούφισης)

Να του πεις οτι τον περιμένουμε,
να του δώσεις πολλά πολλά φιλάκια,
και να του πεις να σου δώσει κι αυτός, εκ μέρους μας, γιατί δε μας άφησες σε μαύρα μεσάνυχτα...
THANK YOU THANK YOU THANK YOU

ΣΥΝΝΕΦΑΑΑΑΑΚΟΟΟΟΟΟΟ...
"ΣΜΟΥΤΣ!!!"

*current mood: :'-)

tovenito είπε...

πολύ χαίρομαι για αυτό το νέο!!!!!!κάτια είσαι υπέροχη!!

Equilibrium είπε...

Κάτια να'σαι καλά κούκλα μου! μας είχε φάει η αγωνία! μακάρι να βγει καλύτερα από πριν! κι εμείς θα'μαστε εδώ πες του! του στέλνω αγκαλιά για δύναμη και γρήγορη ανάρρωση!

Sound Of Freedom είπε...

Περιμένουμε νέα σου!! Φιλάτσια!!! :)

One Happy Dot είπε...

αμην!!!! Αυτό το "36 βράχηκαν" τόσο καιρό μου είχε κάτσει στο στομάχι! Περαστικά....

Aviator είπε...

Περιμένουμε νέα του Στέφανου!! Είναι πολύ ευχάριστο οτι βγήκε... φιλιά :)))))

Είδωλο είπε...

Ελπιζω να δουμε τον ιδιο.
;)

Hfaistiwnas είπε...

Χαίρομαι!
Χαίρομαι!!!
Άντε να το δούμε το παιδί...!!!!!
Ευχαριστούμε για τα νέα κάτια!!!!
:):):):):):):):):):)

g for george είπε...

Θα γίνουμε γραφικοί αλλά να του δώσεις πολλά φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

www.arelis.gr
περιεχει ερωτονομικον
που σοκαρε κοινο και κριτικους με το σεξουαλικο του περιεχομενο