Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2007

Μου λείπει...



...που δε μπορώ να τον πάρω τηλέφωνο να του πω κάτι που συνέβη στη ζωή μου


...που δε παίρνει ούτε αυτός τηλέφωνο να μου πει κάτι συνέβη στη δική του ζωή


...που με κοιτούσε με εκείνο το βλέμμα και καταφέρναμε να επικοινωνήσουμε


...που πηγαίναμε βόλτες και με πείραζε


...που δεν ξέρω τι κάνει πια


...που βρισκόμασταν με τις ώρες χωρίς να μας νοιάζει


...που μου μαγείρευε και με τάιζε στο στόμα


...που χορεύαμε μόνοι μας στο δωμάτιό μου


...που κοιμόμασταν αγκαλιά


...που του χάιδευα τα μαλλιά και έκανε "άου" όταν τα μπέρδευα


...που


...πο


...π


...


..


.




Μου λείπεις


6 σχόλια:

Dante είπε...

Είναι μικρό, κομψό, παλμικό ή τονικό, βγαίνει σε πολλά σχέδια, εφευρέθηκε το 1876 από τον Μπελ, και το λένε τηλέφωνο.

Η χρήση του μπορεί να συνοδεύεται από φόβο, κόλλημα, αγωνία και έλλειψη τόλμης, γεγονός που οφείλεται συνήθως στο οτι ο υποψήφιος χρήστης το σκέφτεται υπερβολικά το ζήτημα.

Καλό είναι στο σπίτι να υπάρχει ζεστό γαλατάκι και μπισκοτάκια σοκολάκιας, και ένας φίλος στην αναμονή για να μαζέψει τα κομμάτια μας αν γίνουμε χώμα.

But it feels better in the end...

ΥΓ:"Big hug"

Ανώνυμος είπε...

Κι εμένα μου λείπει...αλλά περισσότερο ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ που δεν έχει πια τη διάθεση, το χρόνο, την όρεξη, το θαυμασμό και την αγάπη που κάποτε έτρεφε για μένα!

Κι ακόμη περισσότερο με πειράζει που ενώ το ξέρω αυτό, μου λείπει ακόμη!

Και ρωτάω εγώ τώρα...
Να σκύψεις το κεφάλι ή να προχωρήσεις περήφανα στον επόμενο σταθμό της ζωής σου? Ιδού η απορία.

Ωστόσο η απάντηση ανά περίπτωση δεν είναι πάντα τόσο εύκολη όσο φαινομενικά δείχνει...συναίσθημα vs λογική

g for george είπε...

Με πρόλαβαν τα παιδιά πριν από 'μένα.

Just do it, που λέει και η διαφήμιση. Κανείς δεν αισθάνεται άσχημα που αγάπησε ή που τον αγάπησαν.

Πάρε τηλέφωνο. Το σίγουρο είναι πως θα νοιώσεις εσύ καλά με 'σένα.

APSOY είπε...

...
:(

Μιας και είναι περίοδος ευχών, να το ευχηθώ???

Hfaistiwnas είπε...

Όντως θα νιώσεις καλύτερα αν πάρεις τηλέφωνο. Μπορεί να σκέφτεται και αυτός τα ίδια. Αν όμως θέλεις να ξεχάσεις και να προχωρήσεις, καλύτερα μην κάνεις τίποτα, θα πονέσεις για μια περίοδο και μετά θα συνεχίσεις.
Να προσέχεις... Προσπάθησε να περάσεις καλά. Σε ακούω down ....

Κώστας είπε...

"...που μου μαγείρευε και με τάιζε στο στόμα"

:(



Αν μου επιτρέπεις μια συμβουλή, θα πω το ίδιο με τους άλλους. Πάρε τον.. Πριν από καιρό, η ευτυχία μου κρεμόταν από ένα τηλεφώνημα το οποίο για μήνες αρνιόμουν πεισματικά να κάνω. Τελικά το έκανα σε μια στιγμή αδυναμίας... κι από τότε... όλα έγιναν πιο όμορφα.