Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2007

Χριστούγεννα και άλλα αφρικάνικα παραμύθια


Χριστούγεννα 2007 : Η μαμά ετοιμάζει το γιορτινό τραπέζι. Εγώ διακατέχομαι από μια πλήρη αδιαφορία, ίσως γιατί δε μιλάω με τον Θ. που κάθε γιορτές τις περνούσαμε μαζί στα μέρη της καταγωγής μας. Φέτος δεν είχα ούτε αυτόν το λόγο να περιμένω τις γιορτές. Όμως έπρεπε να δω τους δικούς μου, είμαι σίγουρος ότι η μαμά μου θα έβαζε τα κλάματα αν δεν έκανα μαζί τους Χριστούγεννα και έτσι αποφάσισα για φέτος να είμαι μαζί τους για λίγες γιορτινές μέρες ενώ την Πρωτοχρονιά θα επιστρέψω στο κλεινόν άστυ. Δεν ξέρω γιατί, αλλά άλλες χρονιές μου άρεσε να κανονίζω κάτι καλό για την παραμονή της Πρωτοχρονιάς, έτσι για να μπει καλά ο νέος χρόνος. Φέτος, θέλω να μείνω μόνος μου. Να μείνω σπίτι, να φορέσω τα καλά μου, να ανάψω τα φωτάκια του δέντρου, να πίνω σαμπάνια σε ψηλό ποτήρι, να άκουω τα αγαπημένα μου τραγούδια και να περιμένω να μπει ο χρόνος. Μόνος...
Χριστούγεννα 2006 : Τα Χριστούγεννα του 2006 ήμασταν μαζί με το Θ. Ήταν μάλλον και η αρχή του τέλους. Είχαμε περάσει πάρα πολύ ωραία. Κάναμε ότι κάνει ακριβώς ένα ζευγάρι αλλά χωρίς να το έχουμε ομολογήσει μεταξύ μας. Μετά από εκείνες τις μέρες όμως, άρχισαν και οι τριγμοί στη σχέση μας. Η απόσταση και μάλλον η «έλλειψη» του να είμαστε μαζί οδήγησε σε εντάσεις και τσακωμούς που ξεκινούσαν από κάτι απλό και κατέληγαν σε κάτι βαθυστόχαστο. Μάλλον ο ένας είχε σκοπό να πληγώσει τον άλλο, να του δείξει ότι περνάει καλύτερα εκεί που είναι.
Ήταν η αρχή του τέλους που έριξε την αυλαία της ένα χρόνο μετά.

4 σχόλια:

APSOY είπε...

Ανυπομονώ να διαβάσω τα Χριστούγεννα 2008...
Εύχομαι να μην είναι απλά μια παράγραφος, αλλά μια ολόκληρη σελίδα που θα περιγράφεις πόσο όμορφα κύλησε όλη η χρονιά και πόσο όμορφα περνάς με κάποιο "αρχικό γράμμα"... είτε είναι "Θ" είτε κάποιο απ τα υπόλοιπα 23 γράμματα της αλφαβήτου...

Και αυτή είναι η ευχή μου!
Χρόνια Πολλά με υγεία, χαρές και αγάπη!!!

Equilibrium είπε...

Χρειάζεται και λιγο να ένουμε μόνοι μας, για να εκτιμούμε αυτό που είχαμε και περισσότερο αυτό που θά'ρθει. καλή χρονιά!!

Hfaistiwnas είπε...

Πιο καλή η μοναξιά... απο σένα που δεν φτάνω! Εγώ μεχρι τώρα δεν έχω περάσει ποτέ γιορτές με παρέα... Στενοχωριέμαι ώρες ώρες γιατί μόνο στα όνειρα μένω αλλά... ευελπιστώ στο μέλλον να γίνει και αυτό...
Του χρόνου εύχομαι διπλός !!!

Ανώνυμος είπε...

Και εγω περσυ μονος μου περασα τις ημερες της πρωτοχρονιας και ηταν ωραια.Και φετος ψαχνω τροπο να δραπετευσω γιατι στα παραδοσιακα τραπεζια που μαζευεται ολο το σοι,ποτε δεν περασα καλα και τα παρτυ μετα ποτε δεν με ευχαριστησαν.Αυτο που με θλιβει ειναι οτι ειδα σε διαφορετικα σημεια της αθηνας δυο νεες κοπελες να περπατανε βραδυ στο δρομο και να κλαινε..rοκαρουμε και μονοι παιδια μια μαλακια μερα ειναι θα περασει,ας φροντισουμε και μονοι μας να ειμαστε να μην βαλουμε το μυαλο μας σε τριπ σκεψεων και αναμνησεων ποτε,το κλαμα δεν βοηθαει ουτε οι προσευχες!Εγω περσυ ερωτευτικα ενα λευκο βαζο τις μητερας μου,το κοιταγα και εβλεπα ολο το νοημα των χριστουγεννων...αγαπη και παλι αγαπη.Χρονια πολλα Γαληνη Φως