Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2007

Πάει ο παλιός ο χρόνος...

Λίγες ώρες πριν μας τελειώσει και αυτός ο χρόνος και εγώ είμαι ακόμη εδώ μπροστά στον υπολογιστή και σας γράφω. Σε λίγο θα πάρω τα φάρμακά μου, θα ετοιμαστώ και θα πάω σε ένα φιλικό σπίτι όπου και θα με βρει ο νέος χρόνος, δίπλα σε φίλους.. Παρόλα αυτά έχω πάλι αυτό το περίεργο αίσθημα. Από τη μία θέλω να είμαι μόνος, ίσως φταίει ότι πάντα είχα μια δική μου αυτάρκεια, έναν ιδιαίτερο τρόπο να μένω έξω από τα πράγματα όποτε ήθελα... Από την άλλη μου αρέσει που θα είμαι με φίλους και θα ξεχνιέμαι περνώντας καλά..

Σας εύχομαι τη νέα χρονιά να πάρετε τη ζωή στα χέρια σας και να κάνετε όλα όσα θέλετε, όλα όσα επιθυμείτε, όλα όσα σκέφτεστε... Με λίγα λόγια δράστε και μην μένετε αμέτοχοι της ζωής... Για να σας πείσω σας παραθέτω το ακόλουθο :

"...σε τελευταία ανάλυση η δράση όταν δεν είναι μία ενστικτώδης παρόρμηση, είναι μια απελπισμένη καταφυγή για να συνδιαλλαγεί κανείς με το μοιραίο, παραιτούμενος από τον αγώνα να εκλογικεύσει ένα παράλογο γεγονός, τον κόσμο ή τον ευατό του μέσα στον κόσμο..."

Καλή χρονιά σε όλους, με υγεία πάνω απ όλα

4 σχόλια:

Dante είπε...

Χρόνια πολλά, καλά, κι ευτυχισμένα...
Τι να ευχηθώ... να μη ρουφάς τη ζωή με το καλαμάκι, να βουτάς όλος μέσα και να κάνεις και θόρυβο! ΣΠΑΛΦ!!!
Φιλιά πολλά, να έχεις μια γλυκιά, υπέροχη χρονιά. :-)

Κώστας είπε...

Εγώ χρόνια τώρα προτιμάω να περνάω μόνος μου αυτές τις ώρες κάνοντας σκέψεις για όσα έγιναν, όσα δεν έγιναν και όσα θα ήθελα να είχαν γίνει.

Εύχομαι το νέο έτος να είμαστε δυνατοί σωματικά και ψυχικά και οι πράξεις μας να είναι προς την κατεύθυνση της επίτευξης της προσωπικής ευτυχίας του καθενός.

Hfaistiwnas είπε...

To πρώτο blog σχόλιο για το νέο έτος! Εύχομαι ότι καλύτερο στον ιδιοκτήτη του blogg αλλά και σε όλους! Ο νέος χρόνος να μας προσφέρει ότι ο προηγούμενος δεν μπόρεσε! Αγάπη στις καρδιές μας και δύναμη!

Equilibrium είπε...

Να είσαι πάντα δυνατός να τα βάζεις με τους διαόλους μέσα σου κι έξω!! Αγκαλίτσα!