Παρασκευή 13 Ιουλίου 2007

Όταν ήμουν παιδί

Θυμάμαι ακόμα τα παιδικά μου χρόνια. Μάλλον ήταν μια ιδέα από τα χρόνια όλων των γκέι. Μεγαλώνοντας στο δημοτικό φυσικά δεν είχα αίσθηση του τι είναι να είσαι γκέι. Τι είναι να γουστάρεις αγόρια. Και ακόμα περισσότερα μάλλον για το τι κάνουν τα αγόρια στα κορίτσια κτλ κτλ. Φυσικά δε μου άρεσε το ποδόσφαιρο και πάντα έπαιζα βόλλευ με τα κορίτσια (και κανένα άλλο αγόρι που απλά τύχαινε να παίζει μαζί μας). Στην 3η δημοτικού είχα ερωτευτεί τη Δήμητρα. Δεν ήταν ιδιαίτερα όμορφη αλλά μου άρεσε σαν κοπέλα και ήθελα να τα φτιάξω μαζί της... Λες και ήξερα τι ήθελα τότε... Μετά βέβαια έφυγε από το σχολείο μου αλλά και πάλι βρισκόμαστε στο φροντιστήριο των αγγλικών. Ήταν τότε που είπα και το πρώτο μου ψέμμα στα παιδιά από το σχολείο μου ότι τα είχαμε φτιάξει με τη Δήμητρα... Ήταν ψέμμα... Αλλά ήταν μόνο η αρχή... Όταν μπήκα στο γυμνάσιο(αθλητικό παρακαλώ), εξακολουθούσα μάλλον να μην ξέρω κάτι για τις σεξουαλικές μου προτιμήσεις, αλλά μάλλον κάτι καταλάβαινε ο κόσμος γύρω μου... Δεν μπορώ να θυμηθώ τι έφταιγε -μάλλον που ήμουν πιο χαριτωμένο παιδί από τα υπόλοιπα- αλλά ξέρω πως πολλά παιδιά με κορόιδευαν (sic), έλεγαν πως είμαι "αδερφάρα", "πούστης" και τα συναφή.
Και κάπου εκεί στη 2α γυμνασίου άρχισα και εγώ να νιώθω πως τελικά στα αγόρια έψαχνα αυτό που ήθελα και τα
σώματά τους ήταν που με ενδιέφεραν και δεν ήθελα να κάνω σεξ με κορίτσια όπως τα υπόλοιπα
αγόρια της ηλικίας μου. Παρόλα αυτά φυσικά δε μπορούσα να πω κάτι στη μικρή επαρχιακή πόλη
που μεγάλωσα και φυσικά δε μπορούσα να κάνω κάτι με κάποιο αγόρι... Τα χρόνια περνούσαν
και η κατάσταση κάπως βελτιωνόταν μιας και κατάφερα να κερδίσω το σεβασμό των φίλων μου βελτιωνόταν μιας και κατάφερα να κερδίσω το σεβασμό των φίλων μου επειδή ήμουν ο καλός μαθητής και το καλό παιδί. Έτσι στο λύκειο πλέον τα σχόλια είχαν καταλαγιάσει. Κανένας δεν έλεγε κάτι παρότι μπορεί να το σκεφτόταν.

Παρόλα αυτά εγώ το μόνο που ονειρευόμουν είναι να φύγω από αυτόν τον τόπο. Πνιγόμουν.
Δεν άντεχα να ζω μέσα σε ένα ψέμμα. Δεν άντεχα να μη μπορώ να είμαι εγώ. Και το κατάφερα... Έφυγα και ήρθα στην Αθήνα... Όπου κατάφερα να φτιάξω κάπως τη ζωή μου σε πιο στέρεες βάσεις και χωρίς ψέμματα...

Δεν ξέρω αν μου λείπει εκείνος ο παλιός μου εαυτός. Δεν ξέρω αν θα ήθελα να γυρίσω πίσω και να αλλάξω κάποια πράγματα. Όπως να μη φοβάμαι να παραδεχτώ πως μ αρέσουν τα αγόρια και όχι τα κορίτσια με τα σιλικονάτα βυζιά. Όπως να μην έχω χάσει ώρες από τη ζωή μου βασανιζόμενος με το τι μου συμβαίνει. Ίσως τελικά δεν έχει σημασία.

Και τώρα βασανίζομαι αλλά με άλλες έγνοιες. Μάλλον πιο σοβαρές. Σήμερα ο οργανισμός μου μάλλον έφτασε στα όριά του μάλλον. Ο γιατρός είχε πει να μην κουράζομαι. Δυστυχώς όλη τη βδομάδα έκανα ακριβώς το αντίθετο και σήμερα το βραδάκι ενώ είχα όρεξη και ετοιμαζόμουν να βγω έξω ένιωσα πως απλά δεν θα αντέξω και ξάπλωσα... Και ξύπνησα πριν λίγο... Δεν είδα όνειρο, ήταν ένας ύπνος στα κλεφτά... όπως η ζωή μου όλη...


10 σχόλια:

Dante είπε...

Δεν ξέρω ποιός υποτίθεται οτι ήρθε να ακούσει - βοηθήσει- αγκαλιάσει - υποστηρίξει ποιόν σ' αυτό το blog...

Προσωπικά, το να διαβάζω αυτά που γράφεις πιστεύω οτι κάνει περισσότερο καλό σε μένα... Κάτι σαν πολύ καλή ψυχοθεραπεία. Και σ' ευχαριστώ πολύ γι' αυτό.

Όπως κι όλοι οι προηγούμενοι, τίθεμαι κι εγώ στη διάθεσή σου για χρήση κατά βούληση...


Επίσης δεν είμαι καθόλου καλός στο να βρίσκω λόγια για να "σχολιάσω" τέτοια κείμενα. (και το βρίσκω και λίγο ανούσιο και εγωιστικό για να πω την αλήθεια)
Οπότε θα σου γράψω κάτι που διάβασα κάπου και μ' έχει κάνει αρκετές φορές να δω τα πράγματα λίγο "αλλιώς", λίγο πιο αισιόδοξα...:
"The future has many names.
For the weak, it is unattainable.
For the fearful, it is the unknown.
For the brave, it is an opportunity."

Και θα στείλω και μια (δυστυχώς) διαδικτιακή και κρύα, αλλά με όλη μου την αγάπη αγκαλίτσα.

Πολλά φιλιά :)

-- είπε...

ωραίο κείμενο,ωραία γραφή..
όλοι κάπως έτσι σκεφτόμασταν
αγνές ηλικίες και αισθήματα
έρχετε ο χρόνος & τα σαρώνει όλα
αλλά όχι τις ψυχές μας..
γιατί ζούμε με τις αναμνήσεις
& κάπου-κάπου τις νοσταλγούμε..;-)

APSOY είπε...

Πραγματικά τι σκέφτομαι;
...τα πάντα!
Σου ξαναλέω απλά "Καλωσήρθες"!

etalon είπε...

...ποιος καθοριζει ποιος ειναι το..τερας? ο συμμαθητης με την πιο τσαμπουκαλιδικη συμπριφορα που τα καλοκαιρια το παιζε ζιγκολο στους ξενους ωριμους παραθεριστες?
ποιος ειναι ακριβως το τερας, οταν ειμαστε 14 η 15 χρονων?

Y.K.M.T. είπε...

μη ρωτάς γλυκέ μου etalon...

APSOY είπε...

Καλό σου μήνα...
Που είσαι?
Είσαι καλά?

Cookie Basher είπε...

Ας ελπίσουμε να το ανανεώσει σύντομα..

veloz είπε...

eimai edw, elpizw oxi arga..
kai elpizw se epomena post sou, alitheia.

filia kai agkalia gia sena, na se broun opou eisai.

boynextdoor είπε...

καλησπέρα
ήρθα να πω ένα γεια

που είσαι;
πως είσαι;

ο καθένας μας έχει
τους δικούς του σκελετούς
στη ντουλάπα του
από το παρελθόν
και από το τώρα

είναι απλά ανθρώπινο

Phoebus είπε...

"Όπως η ζωή μου όλη"

Μόλις ήρθα στο blog σου και πρέπει να σου πω ότι με κέρδισες αμέσως!

Θα χρησιμοποιήσω τα λόγια της Veloz:

"filia kai agkalia gia sena, na se broun opou eisai."