Δευτέρα 9 Ιουλίου 2007

Πρόλογος

Δεν ξέρω τι με κάνει να ξεκινήσω αυτό το blog. Το ότι πριν μερικές μέρες έμαθα πως "έχω κάτι μέσα μου που σιγά,σιγά με σκοτώνει" είναι μια αιτία. Σίγουρα υπάρχουν και άλλες. Δεν ξέρω γιατί. Ίσως γιατί υπάρχουν πράγματα που πρέπει να πω. Πράγματα που ίσως δεν προλάβω να πω σε κανέναν. Πράγματα που θέλω να ακουστούν. Όποιος ακούσει, ας τα μεταφέρει. Εγώ δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω...

Είμαι γκέι, είμαι 23, θα θελα να με λένε Στέφανο, και κανείς δεν ξέρει πως μου απομένουν μερικοί μήνες (χρόνια?μέρες?) ζωής και θα θελα να σας πω την ιστορία μου.


12 σχόλια:

Y.K.M.T. είπε...

είμαι εδώ...υπόσχεση

satya είπε...

..... με μάτια, αυτιά και ψυχή ανοιχτή.

billzouk είπε...

κι εγω.

-- είπε...

έχουμε ανάγκη..να μας μιλήσεις..

greekgaylolita είπε...

να κυττας.
παντοτε.
μεσα
στα
στρογγυλα
ματια
των
πουλιων.
μ'όλο
το
φοβο
το
βαθυ.
[αγκαλια]

Bliss είπε...

καλως ηρθες ξενε στον τοπο μου
αραξε διπλα να σου βαλω ενα κρασι να πιεις
συγχωρεσε με λιγακι για τον τροπο μου
μα με βρηκες στην αγκαλια της ντροπης

Active Member

αναμενουμε..

APSOY είπε...

Γειά σου...!!!
Ωραίο όνομα το Στέφανος, πράγματι...
Πως ξεκινάει η ιστορία σου;
(κάθομαι σταυροπόδι, με ορθάνοιχτα μάτια και περιμένω να ακούσω...)
Καλώς σε βρήκα(με)!!!

DREAM ON FUCKERS είπε...

Γειά σου, είμαι το κορίτσι - ρομπότ.
Τα σύννεφα και οι μουσικές παίζουν. Ας μιλήσουμε.
Είμαστε εδώ.

etalon είπε...

κι εγω κι εγω
ΠΑΡΩΝ
στην αληθεια και στην κατασκευη σου
στο ψεμα και την δημιουργια σου
ειμαι και θαμαι εδω
κι αλλου
αν θες να μιλησεις
να σιωπησεις

καλωσηρθες

μη φοβασαι

εδω ολοι ειμαστε καλοι
μαθαμε μεσα απο τον πονο
να αγαπαμε
και να το λεμε
αντροπιαστα...

Ξεκίνα...

G.V.G_Ps είπε...

... ξεκίνα, παιδί μου, προχώρα, δεν είναι για φόβο και για πανικό, το χέρι σου δώσ' μου και πάμε στου κόσμου την πιο νευρικιά διαδρομή...

boynextdoor είπε...

να 'μαι και εγώ

καλώς ήρθες
στο εδώ
και στο τώρα

λες
ότι θες
όπως θες
και όποτε θες

και εγώ εδώ
μαζί με τα άλλα τα παιδιά
να σ'ακούσουμε

χωρίς πίεση και
χωρίς ενοχές

industrialdaisies είπε...

Αν σε βοηθά... Άλλη μία ήρθε. Με όλη την διάθεση να ακούσω.