Παρασκευή 13 Ιουλίου 2007

Φοβάμαι


Όταν ο ήλιος ξημερώνει και μια μέρα ξεκινά οι άνθρωποι συνήθως έχουν συναισθήματα χαράς, λαχτάρας να αδράξουν τη νέα μέρα, μία αίσθηση πως σήμερα θα κάνουν κάτι το διαφορετικό, μία επιθυμία να βελτιώσουν το ότι τους συμβαίνει. Κάπως έτσι ξύπνησα και εγώ σήμερα. Και κάπως έτσι ήταν η μέρα μου. Συνηθισμένη αλλά με όλα αυτά τα συναισθήματα να κυβερνούν κάθε μου βήμα. Στο δρόμο, στη δουλειά, στον καφέ, στο τηλέφωνο...




Είμαι χαρούμενος που τώρα το καλοκαίρι η μέρα είναι μεγάλη. Γιατί υπάρχει περισσότερο φως. Φοβάμαι το σκοτάδι. Φοβάμαι τη νύχτα. Γιατί μένω σπίτι μόνος και με πνίγουν οι σκέψεις. Πολλά βράδια με καταβάλλει η κούραση. Δεν ξέρω αν είναι από αυτό που έχω μέσα μου και με τρώει ή απλά ότι έκανα τόσα πολλά που δεν άντεξα περισσότερα.




Είναι φορές που ξαπλώνω να ηρεμήσω και νιώθω πως είμαι έτοιμος να φύγω. Δεν ξέρω αν θέλω να φύγω. Το μόνο που ξέρω είναι πως φοβάμαι να είμαι μόνος μου. Φοβάμαι να αντιμετωπίσω αυτά που έρχονται μόνος μου... Δεν είναι ότι δεν έχω ανθρώπους γύρω μου, αλλά κανείς δεν ξέρει την αλήθεια για μένα και κανείς δε θέλω να τη μάθει... Δε μου αρέσει να με λυπούνται... Όλοι με ξέρουν για χαρούμενο παιδί και με αυτή την αίσθηση θέλω να με θυμούνται.




Υπάρχουν στιγμές που νιώθω πως όλα είναι μάταια. Ακόμα και όταν δεν ήξερα τι μου συμβαίνει, ένιωθα κάποιες στιγμές ότι ζούμε,δουλεύουμε,στενοχωριόμαστε για πράγματα που μετά από λίγο δε θυμόμαστε, στενοχωριόμαστε ενώ είμαστε απλοί άνθρωποι που κάπως-κάπου-κάποτε θα φύγουμε.. όπως όλοι.




Δεν ξέρω τι φοβάμαι περισσότερο. Ότι θα φύγω? Ότι θα φύγω χωρίς να έχω πραγματοποιήσει αυτά που ήθελα? Ότι θα φύγω χωρίς να ξέρω ότι κάποιος έχει κλάψει για μένα? Ξέρω μόνο πως ο φόβος με πνίγει...όπως τότε που ήμουν παιδί και φοβόμουν και φώναζα στη μαμά μου να πάω στο κρεβάτι της...

8 σχόλια:

Y.K.M.T. είπε...

oloi etsi eimaste...idia ulika...
na xeis fws...
na mi fovasai...
twra 8a fwnazeis emas kai 8a se skepazoume...

APSOY είπε...

Γειά σου...
Δεν ξέρω τι περιμένεις να διαβάσεις στα σχόλια μου. Δεν ξέρω καν αν περιμένεις κάτι...
Δεν έχω σπουδάσει ψυχολογία, δεν είμαι ποιητής, και ίσως δεν ξέρω καν να γράφω...
Αλλά ξέρω να μιλάω ειλικρινά...

Και ειλικρινά; Λυπάμαι. Όχι εσένα. Αλλά που συμβαίνει κάτι τέτοιο! Ναι, στεναχωριέμαι, στεναχωριέμαι πάρα πολύ. Που συνέβει σε κάποια φίλη μου κάποια χρόνια πριν, που συνέβει σε κάποιο συμμαθητή μου αρκετά χρόνια πίσω... Που συμβαίνει σε σενα - τον Στέφανο...!Απορώ, καταριέμαι, στεναχωριέμαι, αναρρωτιέμαι... αιωρείται αυτό το γαμημένο "γιατί" στην ατμόσφαιρα... Ένα "γιατί" που δεν έχει απάντηση...

Κι εγώ φοβάμαι. Πολλά πράγματα! Είμαι τεράστιος χέστης... Και ξέρω να το κρύβω καλά, με κάποιες υπεκφυγές, με λίγο χιούμορ, βγαίνω απ τη δύσκολη θέση του να ανοίγομαι... Τι φοβάμαι; Δεν ξέρω. Τα πάντα. Το τώρα. Το αύριο. Το αβέβαιο...
Δεν είσαι μόνος σου! Και δεν είναι κλισέ αυτό που λέω... Δεν είσαι μόνος σου!!! Αν υπάρχει έστω και ένας στον πλανήτη που νιώθει και σκέφτεται όπως εσύ... δεν είσαι μόνος σου! Αν υπάρχει έστω και ένας που να μπορεί να συμμεριστεί το άγχος σου, την ανησυχία σου, το πόσο ανάγκη έχεις να νιώσεις γαλήνια έστω και για λίγα λεπτά στη μέρα σου... δεν είσαι μόνος σου...

Και επειδή έχει παρεξηγηθεί η έννοια μάσκα... Καμιά φορά βοηθάει... Καμιά φορά έχουμε ανάγκη να μιλήσουμε χωρίς να θέλουμε να βλέπουμε και να μας βλέπουνε... Θέλουμε να ουρλιάξουμε και μετά να χαθούμε στην ανωνυμία και το πλήθος - χωρίς να ξεχωρίζουμε... (να κάτι ακόμα που φοβάμαι... )
Αυτό το έχεις εδώ. Μπορείς να μιλήσεις ανοιχτά. Χωρίς να σε νοιάζει αν κάποιος θα σε παρεξηγήσει ή θα σε κρίνει για το οτιδήποτε...
Προς Θεού (...) όμως... μη νιώσεις πως σε λυπάται κάποιος! Και κυρίως; Μη λυπηθείς εσύ τον εαυτό σου... Αυτή είναι και η πρώτη ευχή μου...!
Συγγνώμη αν μακρυγόρησα. Συγγνώμη αν είπα και βλακείες (πιθανό)... ευτυχώς παραμένω ανώνυμος...
Καλό σου βράδυ "Στέφανε"...
Είμαι ο Apsoy...

foolish cloud είπε...

σας ευχαριστώ και τους δύο.

Δεν ξέρω ούτε εγώ τι περιμένω να διαβάσω στα σχόλια. Ίσως δε θα έπρεπε να τα έχω καν ενεργοποιημένα. Η ειλικρίνεια μάλλον είναι κάτι σημαντικό...

Κάποιες ερωτήσεις δε σηκώνουν γιατί και δε σηκώνουν καν απαντήσεις

Nikolakis είπε...

Foolish cloud Ti exeis?

Good As You είπε...

δεν εχω κατι να σου πω, απλα εχεις και τη δικη μου προσοχη σε ολα αυτα που λες... μια αγκαλια

greekgaylolita είπε...

δεν χανουμε.
δε χανεις.
σαν τους κοκκους.
της αμμου.
θα ξαναμοιραστουμε.
γιατι αγαπαμε.
γιατι αγαπας.
τη ζωη.

boynextdoor είπε...

δεν χρειαζόμαστε πάντα
απαντήσεις

αλλά τον ώμο κάποιου
που θα μας στηρίξει
και θα μας ακούσει

χωρίς να μας
κρίνει

και θα μας δεχτεί
όπως είμαστε

γιατί στο τέλος
είμαστε όλοι ίδιοι

απλά
άνθρωποι

-- είπε...

"μην φοβάσαι"..
το ξέρω είναι..
μια κουβέντα
μια φράση......
αλλά αν δίωξεις
την σκιά του...
θα έρθει το φως
της....
& θα σε βοηθήσει
άπλωσε το χέρι σου
σε μας...